Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een nieuwe discussie starten bij het modelbouwforum(.nl)?

Ik zie het gewoon écht niet.

Ik heb een account aangemaakt, ben ingelogd, maar ik kan nergens vinden waar ik mijn vraag kan stellen.

Ik hoop van harte dat iemand mij kan helpen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het gelukt? Of lukt het nog steeds niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is gelukt :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bij Forumopties -> Start een nieuwe discussie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hey, Bedankt voor je antwoord. Is er voor het tapblad "forum opties" nog een andere stap? Ik kan "Forum opties namelijk niet vinden. Er staat bij antwoorden nog een "antwoord" van mij waarin een beteren foto zit van mijn beeldscherm. Kan je vanuit dat oogpunt kijken of ik een nieuw bericht kan starten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
..ik kan helaas geen extra foto toevoegen op de app. Sorry.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is gelukt! Ik heb ze een mailtje gestuurd en het is nu geregeld. Ik had een vraag over mijn ta02 chassis.
Misschien heb jij advies. Alles is welkom. Mijn username is Drolie
Je moet eerst goedgekeurd worden door de beheerder(s) alvorens je onderwerpen kunt starten, je kan altijd een mail sturen hieromtrent om er zeker van te zijn...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo, Bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad een email gekregen van de beheerders, ter bevestiging van het aanmaken van mijn account. In de mail stond het volgende: Hartelijk dank voor je registratie op Modelbouwforum.nl. We wensen je veel plezier bij de deelname aan de forums. Met vriendelijke groet,
Modelbouwforum.nl Is dit de goedkeuring waar je het over had?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding