Naar wat ik begrepen heb begint hij weer met de groep mee te trainen en hoopt hij dit seizoen nog aan spelen toe te komen. Ga er niet van uit dat hij dit seizoen nog van meerwaarde zal zijn, daar is hij te lang voor uit geweest, maar om alvast te investeren in het komend seizoen kan het geen kwaad hem het slot van de competitie regelmatig mee te laten doen.
En dan maar hopen dat hij wat blessures betreft meer geluk heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij traint soms mee met de groep, maar meestal apart. Er wordt verwacht dat hij er met de voorbereiding op het seizoen 2012-2013 weer fit genoeg is om mee te spelen in het 1e van Ajax.