Waar kan ik het voordeligst en onbeperkt fitnessen incl douche en zo goedkoop mogelijk in eindhoven?

Vraag is duidelijk neem ik aan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Fit4Free: Fitness voordeel: € 9,95 per maand! * Fitnessen, onbeperkt in het weekend en op maandag t/m vrijdag tussen 7.00 uur en 17.00 uur Onbeperkt fitness: € 15,95 per maand! * 7 dagen per week onbeperkt fitnessen Onbeperkt fitness + groepslessen: € 19,95 per maand! * 7 dagen per week onbeperkt fitnessen en deelnemen aan het brede scala van groepslessen *Prijzen gebaseerd op betaling per jaar, als je per kwartaal wilt betalen betaal je in totaal €4 meer, als je per maand wilt betalen betaal je in totaal €12 meer De openingstijden: Maandag t/m vrijdag: 07.00 – 23.00 uur Zaterdag & zondag : 09.00 – 16.00 uur Tot 19 september gratis inschrijven. (normaal €25 pp) Je mag met het goedkoopste abonnement ook meedoen met de hardloop-groep (iig hier wel) Ik ben nog nooit in de douche geweest; allemaal enge naakte mensen: niet mijn swag maar ze zijn er wel ^^ (locker was 50ct muntje in, sleutel uit; sleutel in, muntje uit) Na 2 maanden mag je met deze pas in elk filiaal fitnessen Als je je pas kwijt raakt moet je €25 betalen voor een nieuwe. Pro's Je kan per kwartaal betalen 3 abonnementsvormen mogelijk Con's 1 filiaal in eindhoven pas niet overdraagbaar Geen filiaal 4 dagen 24 uur open Basic Fit: Onbeperkt fitness, de 7 dagen per week, Als je een jaar abonnement neemt kom je op 15,95 per maand uit (moet je wel dat bedrag x 12, in een keer betalen) Als je per maand wilt betalen komt er €1 euro per maand bovenop De openingstijden: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 22.30 uur Zaterdag en zondag van 09.00 tot 16.00 uur 3 filialen in Eindhoven Waarvan 1 dalijk van 8:00 maandagochtend tot 22:30 vrijdagavond open is =P Tot 19 september gratis inschrijven. (normaal €25 pp) Er zijn lockers, of er douches zijn moet je even checken Ik quoteer: Iedereen kan sporten, de ledenpas is overdraagbaar binnen het hele gezin Ik quoteer: onbeperkt sporten in elke vestiging Ik quoteer: Na verlies of diefstal kan een Basic-Fit pas op verzoek vervangen worden. Ongeacht de reden voor het in ongerede raken van de Basic-Fit pas, wordt hiervoor via automatische incasso een vervangingsbijdrage in rekening gebracht. (uit alg.voorw.) Pro's 3 filialen in eindhoven pas overdraagbaar 1 filiaal 4 dagen 24 uur open Con's Je kan niet per kwartaal betalen 1 abonnementsvorm mogelijk Toegevoegd na 3 minuten: Basic fit actie; Gratis sporten tot 1 oktober; geen inschrijfgeld als je je inschrijft voor 1 oktober en een gratis rugtas.

Er hangen nu overal borden in de stad van Fit4Free voor 15,95 per maand. Is dat goedkoop? Geen idee... Je vindt Fit4Free in het Klokgebouw, zie de website.

Bronnen:
http://www.fitforfree.nl/nl/vestigingen/Eindhoven/

Voor datzelfde bedrag kun je ook naar Basic Fit. Alleen kan het zijn dat je voor een kluisje of douche moet betalen. Ik dacht dat Fit4free dit ook dat.

Bronnen:
www.basic-fit.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100