Waar kan ik het voordeligst en onbeperkt fitnessen incl douche en zo goedkoop mogelijk in eindhoven?

Vraag is duidelijk neem ik aan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.2K
Cryofiel
11 jaar geleden
Het voordeligst EN zo goedkoop mogelijk?
;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er moet dus geld bij...

Het beste antwoord

Fit4Free:

Fitness voordeel: € 9,95 per maand! *
Fitnessen, onbeperkt in het weekend
en op maandag t/m vrijdag tussen 7.00 uur en 17.00 uur

Onbeperkt fitness: € 15,95 per maand! *
7 dagen per week onbeperkt fitnessen

Onbeperkt fitness + groepslessen: € 19,95 per maand! *
7 dagen per week onbeperkt fitnessen
en deelnemen aan het brede scala van groepslessen

*Prijzen gebaseerd op betaling per jaar, als je per kwartaal wilt betalen betaal je in totaal €4 meer, als je per maand wilt betalen betaal je in totaal €12 meer

De openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 07.00 – 23.00 uur
Zaterdag & zondag : 09.00 – 16.00 uur

Tot 19 september gratis inschrijven.
(normaal €25 pp)

Je mag met het goedkoopste abonnement ook meedoen met de hardloop-groep (iig hier wel)

Ik ben nog nooit in de douche geweest; allemaal enge naakte mensen: niet mijn swag maar ze zijn er wel ^^
(locker was 50ct muntje in, sleutel uit; sleutel in, muntje uit)

Na 2 maanden mag je met deze pas in elk filiaal fitnessen

Als je je pas kwijt raakt moet je €25 betalen voor een nieuwe.

Pro's
Je kan per kwartaal betalen
3 abonnementsvormen mogelijk

Con's
1 filiaal in eindhoven
pas niet overdraagbaar
Geen filiaal 4 dagen 24 uur open

Basic Fit:

Onbeperkt fitness, de 7 dagen per week,
Als je een jaar abonnement neemt kom je op 15,95 per maand uit (moet je wel dat bedrag x 12, in een keer betalen)
Als je per maand wilt betalen komt er €1 euro per maand bovenop

De openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 22.30 uur
Zaterdag en zondag van 09.00 tot 16.00 uur

3 filialen in Eindhoven
Waarvan 1 dalijk van 8:00 maandagochtend tot 22:30 vrijdagavond open is =P
Tot 19 september gratis inschrijven.
(normaal €25 pp)

Er zijn lockers, of er douches zijn moet je even checken

Ik quoteer: Iedereen kan sporten, de ledenpas is overdraagbaar binnen het hele gezin

Ik quoteer: onbeperkt sporten in elke vestiging

Ik quoteer: Na verlies of diefstal kan een Basic-Fit pas op verzoek vervangen worden. Ongeacht de reden voor het in ongerede raken van de Basic-Fit pas, wordt hiervoor via automatische incasso een vervangingsbijdrage in rekening gebracht. (uit alg.voorw.)

Pro's
3 filialen in eindhoven
pas overdraagbaar
1 filiaal 4 dagen 24 uur open

Con's
Je kan niet per kwartaal betalen
1 abonnementsvorm mogelijk

Toegevoegd na 3 minuten:
Basic fit actie; Gratis sporten tot 1 oktober; geen inschrijfgeld als je je inschrijft voor 1 oktober en een gratis rugtas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had het voor mezelf uitgezocht omdat mijn vrouw en ik ook gaan fitnessen ^^
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lees altijd de voorwaarden op je contract voor je hem tekent!
Ookal heb je de algemene voorwaarden op de site gelezen. Beter dat je daar wegloopt zonder abonnement dan dat je ergens mee in zee gaat waar je later tegenaan gaat (kunnen) lopen.

Andere antwoorden (2)

Er hangen nu overal borden in de stad van Fit4Free voor 15,95 per maand. Is dat goedkoop? Geen idee...
Je vindt Fit4Free in het Klokgebouw, zie de website.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor datzelfde bedrag kun je ook naar Basic Fit. Alleen kan het zijn dat je voor een kluisje of douche moet betalen. Ik dacht dat Fit4free dit ook dat.