wat is het gemiddeld aantak zwemlessen dat een kind nodig heeft om zijn a diploma te halen?

Mijn zoon heeft pddnos en is met 4 jaar op echte zwemles gegaan. Hij was al totaal watervrij dankzij babyzwemmen en heeft dus nergens aan hoeven wennen. Inmiddels twee-en-een-half jaar zwemles en moet nu nóg twee rondjes halen. Hij heeft nu ong.80 lessen gehad.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Antwoorden (2)

Ieder kind heeft zijn eigen tempo hierin, het is niet van belang wat het gemiddelde is, het gaat erom, heeft jouw zoon er nog plezier in?
Zo ja, laat hem lekker zwemmen op zijn tempo,
zo nee, haal hem van zwemles af en probeer het over een paar jaar nog eens, dan gaat het waarschijnlijk veel sneller, omdat je zoon dan sterker is en meer uithoudingsvermogen heeft, kinderen mogen met 4 jaar op zwemles, maar moeten dat niet. Er zijn kinderen die op hun achtste jaar zwemdiploma A halen, maar ook kinderen die op hun achtste jaar alle diploma's op zak hebben, laat jouw zoon zijn wie hij is en spiegel hem niet aan een ander.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leuke reactie, maar is niet echt antwoord op de vraag. Meer een advies. Maar daar werd niet om gevraagd.
Amadea
11 jaar geleden
Denk je dat de vraagsteller meer heeft aan alleen het getal 30, wat jij als enige antwoord geeft, Manus? Volgens mij niet. Wat Crea antwoordt geeft veel meer informatie!
Ik denk gemiddeld ongeveer 30.