Kun je in Disneyland Paris de tegengestelde richting van de wachtrij inlopen?

Binnenkort ga ik met mijn vriendin naar Disneyland Paris. Zij gaat in alle achtbanen, maar ik ga daar niet in. Omdat ik toch graag video's wil maken van o.a. de lancering van de Rock "n" Rollercoaster is mijn vraag of je vervolgens de wachtrij in tegengestelde richting weer terug kunt lopen of loop je dan tegen een draaihekje/tourniquet aan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Pretparken zijn gewend aan mensen die wel inde rij staan, maar uiteindelijk niet in een attractie gaan. Bijvoorbeeld omdat ze op het laatste moment niet durven, of omdat ze als begeleider meegaan. Er is vrijwel altijd de mogelijkheid om de attractie via een (nood)uitgang weer te verlaten. Je hoeft dus niet tegen re rijen in te lopen, maar kan de attractie gewoon overslaan.
bamibal
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het druk is is dat niet mogelijk de rijen zijn lang en slingeren dus dat wordt door de vele wachtende niet gewaardeerd.
11 jaar geleden
Je kan toch gewoon door de kar heen stappen naar de overkant. Dan raak je je vrienden ook niet kwijt. Draaihekjes kan ik me niet herinneren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De rock 'n rollercoaster heeft een apart in en uitstapstation dus doorlopen wordt hem niet. Maar er zal vast wat voor bedacht zijn..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel mee in de rij gaan en dan over de karren stappen en daar wachten. Dan kan je. samen langs de uitgang en raak je elkaar niet kwijt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan, maar je stapt op een andere plek uit dan in. Dus dat werkt voor de RNRC niet ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar heb je idd gelijk in.