Waar kunnen honden nog meer zwemmen in Lelystad, behalve het zuigerplasbos en gelderse hout?

Ik zoek een plek waar mijn honden kunnen zwemmen en waar ik met de auto dichtbij kan komen, in Lelystad. Het liefst waar ze het water in kunnen lopen, waar ze dus op het begin kunnen staan. Wie weet er plekjes?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
5.8K

Antwoorden (1)

Ik kom zelf niet uit Lelystad, maar weet wel dat het lastig is om (eigenlijk in elke gemeente) goede plekjes te vinden waar de hond ten water kan.
Je zult het vast zelf ook al wel gevonden hebben, maar Lelystad heeft een 'hondenkaart' waarop alle uitlaat/losloop/speel en zwemplekken staan aangegeven. Zie de onderstaande link. Nogmaals, neem aan dat je deze zelf ook al wel gevonden had, maar toch.