Wat gebeurt er als je dik bent en je gaat sit-ups doen?

Gaat je vet dan weg en krijg je sixpack? Of blijft je vet gewoon zitten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.3K
crispy
11 jaar geleden
Meestal moet je lang wachten op dat sixpack. Eerst krijg je nog een fust.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een goed geisoleerde sixpack krijg je dan.
Ritsuka
11 jaar geleden
Haha crispy

Het beste antwoord

Waarschijnlijk blijft je vet aanwezig, of je moet echt ook op dieet. Het vdh.-dieet is dan een echte aanrader. Die sixpack komt dan zeker. En bedenk goed dat elke beweging goed is voor verbranding...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je sixpack zit dan onder het vet. Je hebt em wel maar je ziet em niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan ben je nog steeds dik, maar ontwikkel je sterkere buikspieren,.
Je ziet er niks van, omdat er dus nog een laag vet overheen zit.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het kan zijn dat je iets afvalt, omdat je meer gaat bewegen en dus (iets) meer kcal gaat verbranden.

Maar om blijvend en gezond af te vallen moet je je voeding aanpassen, wat oefeningen doen helpt niet genoeg.
Minder 'witte' koolhydraten, minder chips, koekjes en junkfood, minder frisdrank en vruchtensap.
Meer groente, fruit, volkorenproducten, eiwitten, water.

Toegevoegd na 4 minuten:
'Abs are made in the kitchen'
Ritsuka