weet iemand of de pink methode ook in nederland verkrijgbaar is?

Ik zag net de aflevering van dr phil, met de pink method, maar kan het nergens op de pc vinden>

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Antwoorden (1)

Ja dat is in Nederland te verkrijgen en te doen. Eigenlijk is het niet te koop maar volg je het online.
Pas wel op net als met elk dieet moet je er niet zomaar aan beginnen, ga a.u.b. eerst naar je huisarts en vertel hem wat je wilt gaan doen, uit eigen ervaring weet ik dat een dieet levens bedreigend kan zijn.
Deed Atkins, viel in 3 maand 20 kilo af kreeg last van nierstenen, na veel onderzoek bleek dat er in rood vlees en groene groenten een stofje zit waar IK dus nierstenen van krijg.
Dus wees voorzichtig!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank je wel, en heel goed dat je zo bent afgevallen. Zelf ben ik vegetarier, dus heb ik geen last met vlees eten., Zal nog eens op internet zoeken. thankssss patty
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad heel voorzichtig zijn met dit soort dieten. Beter onder controle van een arts blijven als je veel in korte tijd gaat afvallen.
Dr. Phil mag dan wel een goeie gast zijn, maar hij is een psycholoog en geen dokter!