Kan ik zwemmen in het olympisch stadion in Londen?

Ik ga 11,12en 13 augustus in Londen op 4 augustus is de laatste zwemfinale zou ik als ik er ben dan naar binnen mogen en eventueel mogen zwemmen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Ik denk dat je dat wel op je buik kunt schrijven.
De Olympische Spelen eindigen officieel pas op de 12e.

Je schrijft dat de laatste zwemfinale op 4 augustus plaatsvindt, maar dat geldt niet voor het synchroonzwemmen (laatste dag 10 augustus) of het schoonspringen (laatste dag 11 augustus) die ook in het London Aquatics Centre plaatsvinden.

En dan heb je enkele weken later nog een ander feestje, genaamd Paralympics, waarbij dit bad wederom een belangrijke rol speelt.

Totdat de hele Olympische spelen inclusief paralympics achter de rug zijn zal het bad niet voor het publiek opengesteld worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wilde precies hetzelfde antwoord geven maar ik dacht, ik moet toch ergens een bewijs vinden maar zelfs de site van dit zwembad vond ik niet (en dat zal wel bewijs genoeg zijn).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De special olympics waarschijnlijk ook nog :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke bedoel je Rik2je?
Het wordt pas een tijd na de Spelen geopend. Het ligt in het Olympisch park wat gewoon gebruikt wordt