Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ga volgende week voor de eerste keer vissen langs de waterkant, wat voor kleding kan ik het beste dragen tijdens het vissen ?

welke kleding kan ik het beste dragen tijdens het vissen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een leren tangaslip lijkt mij wel lekker.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

VISSERSKLEDING!!! gewoon oude kleding dat dan niet vies word en ik zou ook laarzen aan doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor je reactie.

Andere antwoorden (5)

Ik zou wijde (niet te wijd) kleren aandoen. Geen skinny. Je moet er lang in blijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veel laagjes. Dan kan je wat uittrekken als het warm wordt. En raak je niet verkleumd als het weer blijft zoals het nu is. Regenpak, -cape of grote paraplu meenemen.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Als je wilt dat ze bijten, moet je iets vertrouwds aantrekken. Ik bedoel iets dat ze niet bang maakt.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha geniaal
Rieneke1
11 jaar geleden
plus voor de lach! :)
ik zou kleding aandoen wat een beetje vies mag worden. en verder niet een fel roze jas ,want dat kan het een en ander afschrikken. owja wat misschien erg fijn is en wat ik ook erg fijn en leuk vind is: om een grote paraplu mee te nemen voor als het regent want dan hoor je dat getikt er zo op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat varieert van neopreen waadpak of waterdichte overall tot zomerkleding. Er zijn veel soorten visserij, als het statisch is en je zit bij de rivier of groter water, zorg dan dat je in ieder geval een wind en waterdichte jas hebt of een speciale grote paraplu voor beschutting, want je zit de hele dag in de wind en bij het water is het wat kouder vanwege de wind die vrij spel heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding