waar kan ik een paard huren?

ik wil een paard huren voor mij zelf, en 4 of meer KINDEREN (van 10) we hoeven geen begeleiding: ik wil met de andere naar het bos toe met de paarden. dus ik heb 4 paarden nodigen misschien 2 trailers....
ps: liever geen pony,s maar paarden (Wel als het een haflinger is)

Toegevoegd na 1 minuut:
sorry ik bedoel 5 paarden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je ook aangeven in welke Provincie je paarden wilt huren. Dan is een juiste manege gemakkelijker te vinden bij jouw in de buurt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus jij bent 10 jaar en je wilt met 4 andere kinderen
een paard huren?
Dat gaat niet lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zou je trailers huren als er zat maneges bij een bos liggen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien heb je hier wat aan? http://www.paardentoerisme.nl/?menu=9&submenu=39&provincie=Drenthe&klant=539
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef aan wáár je die paarden wil huren. Dat je zegt geen begeleiding nodig te hebben wil niet zeggen dat je geen begeleiding mee krijgt, veel stallen verhuren geen paarden zonder professionele begeleiding. Verder moet in veel bosrijke gebieden in het bezit zijn van een ruiterbewijs (dat is iets ánders dan een ruiterpaspoort!) en al dan niet een boskaart (een soort vergunning om in dat bos te mogen rijden, daar betaal je dan weer voor en van dat geld worden de bospaden etc dan weer onderhouden die door paardenhoeven worden aangetast). Verder ligt het aantal trailers dat je nodig hebt aan het sóórt trailer dat je nodig hebt, dus een beetje raar dat je denkt voor 4 paarden er 2 nodig te hebben. Je hebt trailers waar paarden met 2 in kunnen,
maar ook waar ze maar met 1 tegelijk kunnen en je hebt ook trailerwagens waar er 4 in kunnen (dan staan ze zijwaarts). Of te wel: je moet echt meer informatie geven over waar je de paarden wil huren, of je bepaalde vergunningen hebt mocht dat in dat gebied nodig zijn, en je moet er absolúút niet van uit gaan dat het makkelijk zal zijn paarden te huren zonder begeleiding... Oh, en nog een relevante vraag: Hoe oud ben je?

Antwoorden (1)

In heemskerk bij manege heemskerk kan je paarden huren en even de weg oversteken en dan ben je in de bossen en duinen.
Je mag als ieder goed kan rijden zonder begeleiding maar waarom zou je dat willen,met begeleiding is ten eerste veiliger en ten tweede,je kent de weg niet dus grote kans dat je verdwaalt en dat rijd ook niet echt ontspannen, de begeleider kent het gebied goed waardoor je gewoon lekker van de rit kan genieten zonder op de route te moeten letten.