Waar kun je deze dagen nog een roze opblaaskrokodil kopen?

Hallo,

ik wil voor mijn vakantie naar texel graag een roze(of andere unieke) opblaaskrokodil mee. helaas zou ik niet weten waar je die nog kunt kopen.

Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1K
Pieter2011
11 jaar geleden
Die zou ik op Texel kopen. In de Koog kun je die vast wel krijgen. En misschien ook wel bij de Hema in Den Burg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@dangera, ik zie al heel veel leuke dingen! is deze site betrouwbaar?

Het beste antwoord

Is dit iets voor je?

Toegevoegd na 10 minuten:
http://www.petpeoplesplace.com/petstore/inflatable-pink-dolphin-pool-beach-toy-party-marine_200563379136.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij de intertoys. Heb ik ze in ieder geval zien liggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook roze??!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oeh ja, sorry. Die heb ik daar wel eens gezien geloof ik. Durf alleen niet te zeggen of ze die daar nog hebben. Misschien even bellen naar de intertoys? En anders toch internet...?