Welke skateparken/trails zijn er allemaal in NL?

Hoi,

IK bmx en ik zoek trails en skateparken in NL. Ik weet 100% zeker dat er nog heel veel zijn die ik nog nooit heb gezien of bekeken op you tube.

Als je een skatepark of trail weet te vinden zeg dan even hoe dit skatepark heet (als je dit weet natuurlijk) en waar ik hem kan vinden bv:

waalhallla
nijmegen
waalbanddijk 22

Heel erg bedankt alvast!!!

Groetjes,

Beethoven

Toegevoegd na 2 minuten:
Het mogen ook kleine skateparken/trails zijn hoor! En het maakt niet uit binnen of buiten geen probleem....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Als je op de link klikt vind je alle skateparken in Nederland.
Er staan ook nog youtube filmpjes van de betreffende parken.

http://stuntskate.nl/skateparken/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan en veel plezier!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alleen op mijn computer zit een virus scanner en daardoor kan ik niet op deze website komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Houdt deze virusscanner deze website tegen? Ik heb ook een virusscanner en kan deze goed bekijken.
bekijk de ze link:
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=40316
het is een site voor dirts en zo
er staan veel trails op
mvg levi
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!