Waar vind ik een radiografisch bestuurbare volkswagen?

Mijn zoontje is gek van volkswagens en ik wil graag een radiografisch bestuurbare volkswagen voor zijn verjaardag kopen. Mag een webshop zijn of een winkel in de buurt van Voorburg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Ik denk hierbij dat je het beste een brief kunt schrijven of een e-mail kunt versturen naar het hoofdkantoor van VW in Wolfsburg, Duitsland. Ik heb het idee dat andere fabrikanten geen dergelijke auto's met het merk VW mogen maken. De enigste kans lijkt mij een brief naar Wolfsburg of een kleine kans, bij een VW dealer. Als je er een nieuwe VW koopt kan er vast iets geregeld worden ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan vraag ik eerst wel die nieuwe VW voor mijn verjaardag ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hihihi zeer slim :p