Zoek een meerpen voor de boot. Draai je in de grond. Pen heeft de vorm van een overmaatse schroef met een diepe spoed. dwarsstang met handvaten.Prijs?

Ik zie de pennen in gebruik maar nog nooit in de winkel. Waar te koop en wat is de prijs?

Toegevoegd na 4 uur:
Dank aan iedereen maar die rvs kurkentrekkers bedoel ik niet. Ik heb zo juist de ideale gevonden bij Westers NAutic in Sneek. Kosten 30 euro. Zie de foto.

Toegevoegd na 4 uur:
Dank aan iedereen maar die rvs kurkentrekkers bedoel ik niet. Ik heb zo juist de ideale gevonden bij Westers NAutic in Sneek. Kosten 30 euro. Zie de foto.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb zoiets voor de hond vast te leggen
gekocht bij de dierenspeciaalzaak

Antwoorden (2)

Deze zijn gewoon in watersportzaken te koop, prijzen liggen zo rond de 30 á 35 Euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoi, kijk maar even op www.bootplus.nl dan klik je op afmeren, en dan op meerpennen, ze kosten daar in RVS zo,n 40 euro