Hoe kan ik mij het beste kleden tijdens kajakken in België?

Ik ga volgende maand kajakken, maar ik vraag me af hoe ik me dan het beste kan kleden. Ik heb het namelijk nog nooit gedaan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Volgende maand zou het best warm zijn, dus doe niet teveel aan.
Je moet er ook van uitgaan dat je nat kan worden, of zelfs omslaan dus niet je beste kleren aan.
Wel had ik petje opgedaan, want als de zon schijnt kan je, op het water, snel verbranden.

Veel plezier, kajakken is echt geweldig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goede tips! +
Ik draag zelf meestal ook een petje, kortebroek want je broek word gegarandeerd nat, en dan zijn lange pijpen heel irritant.

Ik neem zelf altijd een shirt met lange mouwen, ik heb zonneallergie, water en zon = slechte combi voor mij.

Mijn vriend draagt altijd wielrenner handschoenen, omdat hij altijd blaren op zijn handen krijgt van de peddels. Maar ik heb daar geen last van.

En als je een camera mee wilt nemen, huur dan zo'n ton die je goed kan afsluiten, kost geen drol. Die hebben ze altijd wel bij die kajak verhuur.