Ik ben op zoek naar adidas F50 micoach scchoenen in de kleuren roze, wit en blauw, heeft iemand een idee waar ik deze kan kopen?

Ik ben al een tijdje op zoek naar deze schoenen maar kan ze nergens vinden, weet iemand waar ik deze kan bestellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

heb niet echt een idee wat je bedoelt, heb je er ook geen plaatje van...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel deze, ik weet dus alleen niet of hij ook verkrijgbaar is met Micoach? Of dat ik hem
Misschien kan laten maken.
http://www.voetbal-schoenen.com/voetbal-schoenen-adidas-f50-adizero-ii-prime-fg-schoenen-heren-adidas-f50-adizero-ii-prime-fg-wit-blauw-plum-voetbalschoenen-online-kopen-p-100.html?zenid=0d04032a97c5bfc88d28680e42f42850
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk ook (als je hem niet op de site ziet staan) dat je ze dan desnoods moet laten maken. ze worden warschijnlijk niet gemaakt met micoach voor de voorraad, anders bel je ze een keer op of meil je ze.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje, zal ze is bellen