Waar kan ik goedkope beginners spitzen kopen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Tja wat is goedkoop? Als je echt dolgraag en langere tijd wil doorgaan met ballet en ook dan op spitzen, zou ik kiezen voor EERST behoud van je voeten ;) Spitzen kan je beter niet via internet kopen, je moet ze echt eerst zelf passen in een winkel. Dit is noodzakelijk. Let op : de maten van spitzen komen niet overeen met gewone schoenmaten of die van balletschoenen. Spitzen moeten precies passen, je kan ze eigenlijk niet op de groei kopen. Soms is het goed als er nog een beetje ruimte over is in de spitzen, zodat je er nog een beetje in kan groeien. Vanuit eigen ervaring kan ik zeggen dat ze hooguit een halve centimeter speling mogen hebben ;) Je kan eens kijken in de opruiming van beetje erkende sportzaken in je regio, en tussendoor spaar je iets extra zodat je nog heel wat jaren lekker kan dansen! Veel plezier ;) Toegevoegd na 3 uur: Na poosje denken weet ik ook weer dat mijn balletlerares/tevens dansschoolhoudster al advies gaf en soms is zelfs voordelig om ze via de dansschool zelf te bestellen (vaak zijn er meer bestellingen en dan kwantumkorting) ;)

Goedkope beginners spitzen? hmm... spitsen weet ik wel. Een goedkope beginners spits kan je wel wegkomen met van Persie...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100