Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel calorieen verbrand je tijdens een ritje van de Goliath (in Walibi World)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
3.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Door de passieve beweging zul je rond de 8 a 10Kcal verbranden per rit. Daarboven nog een Kcal of 4 voor de energie om uberhaupt te blijven leven gedurende de tijd van de rit , maakt dat je ongeveer 12 Kcal verbrand tijdens een ritje in de Goliath.

Maar bij de Efteling moet je vaak eindeloos wachten, dus ik schat in je bij het wachten op de attractie meer verbrandt dan in de attractie zelf.

Toegevoegd na 50 seconden:
Ik schrijf Efteling, maar bedoel natuurlijk Walibi. Overigens maakt het voor de Kcal niet uit waar de attractie staat.
(Lees meer...)
paulus811
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wachten valt mee als je buiten het hoogseizoen gaat, ben er gisteren geweest, max 2 ritten wachten. Overigens verbrand ik minder kCal in de wachtrij dan dat ik er binnen krijg. (eten kan niet in attractie en tijdens lopen gaat ook lastig :D)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, mooie laatste zin! +1 voor antwoord.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding