Samenstelling voetbalplaatjes Albert Heijn; hoe doen ze dat nu al?

Hallo, ik kreeg van iemand vanavond het album voor de voetbalplaatjes van Albert Heijn te zien. Ik heb er niet zoveel verstand van maar ik lees nu nog in de krant dat men bezig is de definitieve keuze voor het EK te maken. Hoe kunnen ze nu al de albums gedrukt hebben? Hadden ze insider informatie of is het gewoon een "wild guess" om geld aan de EK te verdienen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
Powergen
11 jaar geleden
Ik weet niet maar AH heeft dit jaar met zijn voetbalactie een hele stomme actie gemomen. Had liever weer van die beestjes..

Het beste antwoord

Toevallig zat ik daar paar dagen ook al over Te denken maar ze hebben ieder geval geen insider met info omdat de bondscoaches vaak het zelf ook niet weten dan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb eens rond gegoogled maar er staan gewoon oud spelers tussen (Bergkamp, Cocu). Dus zo doen ze dat!

Bijv hier: http://www.klacht.nl/albert-heijn/