Zijn er ook rustige plekken voor als je een dag naar het water wilt in de regio Nijmegen?(met hond)

Ik ken de Bisonbaai en het Wylermeer, wellicht zijn er alternatieven net over de grens bijvoorbeeld?

Ik ben verder niet zo bekend in deze omgeving.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Het beste antwoord

Slijkewijk, Berendock, Groene heuvels Wylermeer. Succes en veel plezier!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt, allen +1. Bedankt voor deze suggesties, vooral groene heuvels ziet er leuk uit.

Andere antwoorden (2)

Ik weet van mijn zus, die in Dukenburg gewoond heeft, dat er daar in de buurt een natuur / recreatiegebied ligt, genaamd De B(e)erendonk. Ben er zelf alleen nog nooit geweest, dus ik zou verder niet weten of het al dan niet rustig is en of je hond mee mag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Waal is rustig genoeg. Het is verboden om in de vaargeul te zwemmen, maar verder is het er heerlijk. Overal tussen de kribben zijn prettige strandjes te vinden. Vanuit de Bisonbaai kun je ook naar de Waal lopen overigens.

Toegevoegd na 10 uur:
Plassen in het volgende antwoord, plus de plassen aan de overkant, de Bijland is een groot complex ten noorden van de waal. Rond Halderen zijn er ook wat kleinere plasjes. Ook is er nog Rijkerswoerd bij Arnhem.