hoe kan ik een Mixed martial arts/UFC Fighter worden?

Toegevoegd na 1 dag:
ik wil namelijk graag bij UFC vechten maar hoe kom ik daar terecht

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
3.7K

Antwoorden (2)

MMA sport gaan doen ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je, zoals de persoon hierboven al aangeeft, op de sport MMA gaat en daar met de loop van tijd goed genoeg in wordt kun je wedstrijden doen.
Het is verder aan jezelf hoe ver je gaat maar in principe ben je eigenlijk al een mma vechter als je op de sport gaat. Je ben dan alleen nog niet goed.
Er zijn genoeg sportscholen die dat geven, maar als je in rotterdam gaat kunje bv naar oosterbaan gym.
Die heeft veel mensen opgeleid tot in de ring en goed ook