Ik wil beter reactie vermogen krijgen, weten jullie hoe je dat krijgt?

Ik zit op tafeltennis en dat gaat razendsnel, ik wil graag een beter reactievermogen om die ballen tegen te houden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ben je voor type speler? Aanvallend? Verdedigend of ben je vooral voor de spin?

Het beste antwoord

Wat leuk dat je op tafeltennis zit (ik ook.)
Ik speel inmiddels landelijk niveau en het gaat dus al redelijk snel.
Ik train zelf gewoon mijn reactievermogen tijdens het trainen zelf, je zou bijvoorbeeld aan iemand kunnen vragen die een stukje beter is om uit een bak met ballen de ballen snel achter elkaar aan te spelen. Ook zou je het eventueel met een tafeltennisrobot kunnen doen (google het maar of kijk op www.menereis.nl )
Veel succes ermee en als je verder nog vragen hebt over tafeltennis, stuur me maar een bericht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goede tip!

Andere antwoorden (3)

oefenen, oefenen en nogeens oefenen.
Heb je geen partner, sla een balletje tegen de muur
anneliez
11 jaar geleden
Klinkt misschien een beetje vreemd, en is het ook wel, maar door een heel snel spelletje te spelen kan je reactievermogen ook verbeteren.
http://armorgames.com/play/841/grid16
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor deze training moet je een partner hebben. Die houdt een liniaal verticaal vast. Jij houdt je bij de 0 cm, de ander moet hem los laten en jij moet zo snel mogelijk de liniaal 'vangen'.