Kan je nadat je management gestudeert hebt bij Informatica ook een directeur/manager worden (Algemeen, Commercieel, technisch, etc.)bij een sportclub?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Het is wel een heel andere richting, maar als jouw capaciteiten liggen op het gebied van leiding geven en sturen, dan moet dat in principe overal kunnen. Voor het begeleiden van sporters heb je dan je mensen.
jc54
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Uiteindelijk gaat het niet om wat je gestudeerd hebt maar om DAT je gestudeerd hebt.
De praktijk matched nauwelijks aan met de leerstof. Het gaat on een manier van denken.
Dus ja je kan het makkelijk dat beroep worden met die studie