Waar kan ik goede kwaliteit sportshirts laten maken/ bedrukken?

Voor een kleine sportclub

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

op www.spreadshirt.com kan je zelf kleding maken.
de prijs is verschillend.
dat ligt aan wat je maakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het ligt er een beetje aan hoeveel geld je er voor over hebt
IK heb goede ervaringen met een grafimedia afdeling van een vmbo school ( mbo kan ook) als je het niet erg vind wat langer te moeten wachten en wat vaker feedback te geven kunnen ze voor een hele redelijke prijs vaak zeer goede kwaliteit shirts bedrukken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een kledingdrkkerijj en dan moet je kijken of ze willen sponsoren of iets dergelijks! Zo haal je de kosteb er ook uit