Heeft er iemand toevallig ooit online een Asics sporttas gekocht en kan mij vertellen waar die is aangeschaft?

Ik zoek me 3x in de rondte op internet maar kom er van dit merk geen tegen.of ik zoek verkeerd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf nooit zo'n tas gekocht, maar misschien kun je hier eens informeren:
ASICS Europe B.V.
Kruisweg 567
2132 NA Hoofddorp
Tel. 0031(0)20-4469600
Fax. 0031(0)20-4469698
e-mail: info@asics.nl

Het beste antwoord

ik heb er iig 1 gevonden kijk hier maar even.

http://volleyallshop.nl/product_info.php?info=p1958_Asics-Sporttas-TEAM-L-GRIP-50.html&XTCsid=651daf0549c48357e5d4fe02015a151a
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb er nooit 1 gekocht maar ze zijn er wel, weet niet of het model je verders aanstaat, kijk maar even in de link :-)

Google gezocht: Asics sporttas
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
plutosport of avantisport zijn ook bekend met dit merk