Mag je met iemand anders zijn seizoenskaart naar een voetbalwedstrijd, bijvoorbeeld als diegene niet kan?

-

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja, maar je bent altijd zelf verantwoordelijk voor je seizoenskaart. Dus gaat je vriend rotzooit trappen dan kun je je kaart kwijtraken. Ik ga wel eens met mijn neef mee naar NEC.

Dit is totaal geen enkel probleem. In de algemene voorwaarden bijgesloten bij aangevraagde (dus nieuwe) seizoenskaarten staat dit bij de meeste clubs ook duidelijk vermeld. Bij diverse Ere-Divisieclubs staat een kaart op de naam van een persoon, die deze kaart langs familie, vrienden en / of kennissen laat rouleren. Zelf heb ik op bepaalde seizoenen vier seizoenkaarten bij twee Ere- en twee Eerste Divisieclubs gehad en je ziet dan op de genummerde stoeltjes steeds andere mensen in je omgeving zitten. Vind ik best leuk. Pas trouwens altijd op met het uitlenen van seizoenskaarten en / of met het kopen op je naam van kaarten voor anderen ..... mochten zij een overtreding in het stadion begaan, dan kan je seizoenskaart worden afgenomen. Maar dit gebeurt niet erg snel is mijn ervaring. Veel voetbalkijkplezier !

weer wat geleerd dan ik wist echt niet dat dat wel mocht..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100