Gaat AH nog iets doen met het EK?

De vorige 3 voetbaltoernooien hadden ze elke keer een actie (wuppies, welpies en beesies). Gaan ze dit jaar weer iets doen? En zo ja, wanneer begint die actie dan ongeveer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

Ongetwijfeld! Alleen wordt dat nog even geheim gehouden, de concurentie is alert....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met welk gadget komt Albert Heijn dit EK?
Zoals voor elk groot toernooi is het nog strikt geheim wat het EK-gadget gaat worden. Na het WK van 2010 gaf Albert Heijn nog aan niet zeker te weten of het EK-gadget wel tastbaar zou worden. Gezien de planning van de vorige jaren zal Albert Heijn de nieuwe premium ongeveer op 30 mei introduceren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, klopt, ik ben wel vaker in de war en bij reacties kan ik het niet verwijderen ;)