En kettingen, horloges, jassen, stickers, agenda's en kalenders, sleutelhangers en nog veel meer.
Leuk adresje staat hier onder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, er is veel meer te krijgen voor mannen. Denk aan een sjaal, een muts, armbanden, soms ook een riem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil je vraag niet meteen als een belediging opvatten maar mannen vormen toch zeker een veelzijdige doelgroep binnen de context.
Het antwoord is dus nee.