Wie kan me iets vertellen over het sporten bij fit for free en dan in het bijzonder over de groepslessen?

Vooral over de zumba groepsles zou ik graag informatie willen hebben. Een proefles nemen vantevoren is namelijk niet mogelijk, vandaag mijn vraag. Sporten bij fit for free is erg goedkoop in vergelijking met andere fitnes/sportscholen, dus vraag me af hoe de kwaliteit is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Ik heb er zelf ook een jaar gesport, toendertijd moest je ook minimaal een jaarcontract afsluiten.

Ik was niet echt onder de indruk van van Fit for Free en ben ook na een jaar overgestapt naar een andere sportschool.

De kleedkamers zijn erg klein en je moet betalen om te douchen (muntje kopen en dan kan je een bepaalde tijd douchen).

Als je precies weet wat je moet en kan doen, is Fit for Free een optie, de "trainers" vond ik nou niet echt vakbekwaam en hadden meer interesse in de sportende dames.

De instructeurs van de groepslessen waren niet echt fantastisch en kwamen in ons geval vaak pas de sportschool binnen op het moment dat de les begon en waren meteen na de les weer weg, geen tijd om nog vragen te stellen of iets dergelijks.

Fit for Free is de goedkoopste sportschool, de kwaliteit is er ook naar.

Bij mij was het opzeggen erg lastig, kijk ook even in de link voor ervaringen van anderen, niet echt netjes.