Kun je van creatine meer dan normaal sexueel opgewonden raken?

Ik doe aan fitness/bodybuilding/krachttraining en ik gebruik sindskort naast whey shakes (eiwitshakes) nu ook creatine, maar volgens mij is er geen relatie tussen creatine en testosteren. Toch merk ik dat ik veel meer opgewonden ben. Kan dat aan het gebruik van creatine liggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
13.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Libido is eeen vreemd iets. Maar het zou kunnen... Maar het kan ook het mooie weer zijn...
Er bestaan geen libido verhogende middelen. Dat zit puur tussen de oren.
Dus misschien voel jij je extra goed door het gebruik hiervan en daardoor... Is je libido...gestegen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuke theorie. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha,ga ik aan me broer vragen!
Hij doet aan fitness en krachttraining en gebruikt ook Creatine.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ja ik ben benieuwd of hij antwoord geeft en of hij iets merkt XD

Het beste antwoord

Dit klopt, een aantal chemische stoffen veroorzaakt een veranderde zweetafscheidingssamenstelling.
Of dit zo is kun je bij jezelf natuurlijk gemakkelijk vaststellen want dan was er in dezelfde zaal een vrouw aan het fitnessen?
Zowel bij dieren als de mens bevinden zich 2 uitgangen van afscheidingskliertjes van luchtgedragen hormonen (zg. feromonen) zich tussen je bovenbeen en de balzak, dus totaal 4 stuks en deze 2 plekkie's zijn vochtig.
Rechtstreekse inademing van deze zweetvorm van de andere kunne veroorzaakt bij jezelf een giga-erectie waar blauwe pilletjes beslist niet aan kunnen tippen - wel is het zo dat het effekt nog "afkomstig" van pilgebruiksters een stuk geringer kan zijn.
Uiteraard werkt dit omgekeerd natuurlijk ook wel, sterker: vrouwen kunnen daarmee hun menstruatie gelijktijdig synchroniseren maar groepjes mannen gaan dan tot relvorming over en wordt de kroeg verbouwd.

De wetenschap over vreemde toevoegingen in het vreten van dieren zoals bv. kerrie behoort (uiteraard) tot het vakdomein van honde- en paardenfokkers en was de wetenschap welbekend maar dachten tot 1992 nog dat zulke "informatie" op spirituele wijze werd overgebracht - eerst pas in 2002 heeft een amerikaanse laborante de uitwerking van tetra-acetaten op onze sex-psyche verklaard - met dank aan onze Wageningen Universiteit die al vrij veel insecten-"taal"-kennis hadden verworven.