Moet ik cardio na 1 maand nog altijd combineren met kracht? Want cardio is ook rug, zijrug en buikspieren en dat heb k niet echt in krachtoefeningen.

ik ga nu 1 x om de 2 dage cardio doen, graag wat meer tips aub. alvast bedankt.

mijn droom is een sterk lichaam te hebben.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het is maar net wat je precies wilt. je moet duidelijk maken of je nou echt gespierd wilt worden. of enorm sterk wilt worden. en rug / buik = GEEN cardio. er zijn echt apparte krachtoefeningen hiervoor. ik raad ook aan deze te doen wanneer je gespierd wilt worden. wat voor veel mensen werkt is Eiwit gebruiken. gepaard met dextrose. en voor de echte patsers Pre-workout zoals no explode or 1mrep. met een training van 4 dagen per week. Hierbij ga je anderhalf uur ongeveer krachttraining doen met een schema. en na je krachttraining pak je toch 45 min a 60 minuten om toch nog je cardio te doen voor een laag vetpercentage. Wanneer je puur cardio gaat verlies je ook veel spieren. Maar cardio met mate en toch krachttraining houd je vetpercentage laag. het maakt je spiermassa droger. maar je kracht blijft hierbij wel op zijn max.

Het 1ste wat je moet weten is je doelstelling van het sporten, dat heb je al een beetje laten blijken een krachtig lichaam. Maar is dat sterk en gespierd of snel en sterk that makes a difference. Het 2e is hoeveel moeite wil je er werkelijk voor doen? dat betekenend rekening houden met eten drinken rust.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100