Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een sporthorloge maar mijn bandje is kapot, maar mijn klokje doet het nog wel gewoon. Kan je een nieuw bandje kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
539

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Meestal kan de juwelier, of de winkel waar je hem gekocht hebt wel maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is altijd mogelijk. Als het horloge niet al te duur was bij aanschaf (<€100,--) kun je b.v. op de markt kijken of er een vervangend bandje is. Bij dure merkhorloges kan de juwelier je helpen. Schrik dan echter niet van de prijs. Dit is soms wel tot 50% van de nieuwwaarde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja daar kan je zo een bandje aan laten zetten.
Veel sortering en goedkoop?? v&d
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Bandjes koop je los bij de Hema, voor enkele euro's.
Er bestaan ook dunne, doorlopende nylonbandjes die je onder de pennen kunt doorrijgen, soms bij Zeeman en Kruidvat en met meerdere signaalkleuren.
Pennetjes licht je eruit met een horlogeschroevendraaier, het zijn buisjes met een veertje erin
Moeilijker áán te komen zijn de pennetjes vooral als ze krom zijn, er zijn wel 5 lengtes en 3 diktes van, ikzelf koop ze altijd in mengdoos op de rikketik (beurs, te googelen) en dan heb ik de eerste 25 jaar voor mijn kroost nog wel voldoende van op voorraad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding