Ik ben op zoek naar een crosstrainer voor thuis. Heeft iemand tips voor de aanschaf?

Ik wil een opklapbare crosstrainer. Wat is een goed merk, waar moet ik op letten? Tips in het algemeen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opklapbaar en goed. Gaat dat samen dan?
Ritsuka
12 jaar geleden
Je kunt ook kiezen voor een serie gewichten, kun je veel meer mee varieren qua oefeningen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zijn niet echt antwoorden waar ik wat mee kan. Ik wil GEEN gewichten en ik wil WEL een crosstrainer.
Ritsuka
12 jaar geleden
Dit zijn ook reacties, en geen antwoorden. Daar zit verschil tussen.

Antwoorden (1)

Ik heb ook een crostrainer.

Goede merken o.a. Kettler en Reebok.

Maar ik heb een goedkope. Gekocht in een winkel in Belgie.
En die voldoet prima.
Tip: koop er een die je kan uitproberen.
Dus niet via internet.
Zo'n ding moet lekker aanvoelen.

Die van mij was goedkoop, staat tegenwoordig in de woonkamer, dus altijd beschikbaar.
Hij wordt trouwens meer gebruikt door bezoek (kinderen en kleinkinderen) dan door mij.

Opklapbaar heb ik niet kunnen vinden.
Bij die van mij kunnen de armstangen er makkelijk af.
Het blijft een groot pakket.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opklapbaar en goed kan niet samen.
Feitelijk gezien geef je geen antwoord op de vraag, want jou antwoord vermeld een niet opklapbare.
Technisch ben ik met je eens: kettler is wel heel goed.