hoe verlaag je vetpercentage en tegelijk tijd spieren opbouwen ????

ff voor de duidelijkheid er is groot verschil tussen dun zijn en sixpack hebben.
dun = dun ( wel vet )
sixpack = weinig vetpercentage ( hoeft niet perse dun te zijn )

vraag ????????
hoe verlaag je vetpercentage en tegelijk spieren opbouwen ( stofwisseling verhogen)

vet verminderen = minder eten
spier opbouw = veel eten.
dus het is tegenstrijdig , hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen om tot 10% vetpercentage te komen ???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Ritsuka
12 jaar geleden
minder eten is niet altijd vet verminderen, als je minder eet, maar de verkeerde dingen, of zo weinig dat je lichaam in spaarstand gaat, dan val je niet af hoor.
Spieropbouw is een een kwestie van de JUISTE dingen eten. Met een vetpercentage van 10% val je onder de topatleten trouwens, lijkt mij niet echt een realistisch doel voor jezelf.. Klasse / vrouwen % / mannen %
essentieel vet / 10-13% / 2-5%
atleten / 14-20% / 6-13%
fitness / 21-24% / 14-17%
gezond / 25-31% / 18-24%
overgewicht /> 32%/ >25%
Ritsuka
12 jaar geleden
wat ook belangrijk is, train de spieren in je hele lichaam. Focus niet alleen op je buik, maar ook je armen en benen. Alle spieropbouw extra helpt met de vetverbranding.
naamlooss
12 jaar geleden
Je vet gebruiken om te kweken (bulken), daarna vet verbranden.

Antwoorden (1)

Het gaat erom dat je gezond eet, onbewerkte natuurlijke producten, en daarbij voldoende traint. Geen dieet dus, dat wordt juist afgeraden.
Door training krijg je spieren, er zijn schema's en oefeningen die speciaal zijn afgestemd op een bepaalde spiergroep. In jouw geval zul je dus veel buispieroefeningen moeten doen. Abdominals, en daarbij je conditie verbeteren.

Op deze site vind je meer info hierover http://www.mannen-gezondheid.com/vet-verbranding.html

Toegevoegd na 5 minuten:
Hier nog meer info over de specifieke oefeningen en dingen die je zeker níet moet doen. Met de vertaler erbij moet dat wel lukken.
Succes!