Hoe duur kost een proffesionele loopband?

Ik heb er laatst één hele mooie gezien in een sportwinkel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Ligt eraan, sommige 700 andere meer. Misschien als je wat meer informatie geeft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een professionele loopband voor thuisgebruik. Dan zou ik bijvoorbeeld denken aan een loopband met 3" LCD-scherm en met een vermogen van 550 Watt. Het is een electrische loopband met regelbare snelheid en een 3" LCD-scherm met verschillende functies. Prijs : € 169,95. Verdere technische informatie : Met deze electrische loopband voor thuis gebruik kun je aan je conditie werken wanneer het jou uitkomt. De snelheid is in te stellen van 1.0 tot 10.0 km/u waarmee de loopband geschikt is om o.a. op te lopen en te joggen. Op het overzichtelijke bedieningspaneel kun je middels het 3" LCD-scherm verschillende informatie uitlezen zoals snelheid, afstand, calorieverbruik en meer. De loop band heeft een groot loopoppervlak van 100 x 35 centimeter en een vermogen van 550 Watt. In geval van nood kun je gebruik maken van de veiligheidsknop waarna de loopband vrijwel meteen stil staat. Na gebruik is de loopband eenvoudig in te klappen, te vervoeren of op te bergen. Dit fitnessapparaat heeft een maximale belasting van 100 kg. en is geproduceerd volgens de veiligheidsnormen EN957 (klasse HC).

Zie de weblink : www.koopgoedkoop.nl/catalog/product/view/id/544/category/8?limit=all&gclid=CJftlajVxq4CFQaHDgodSG6BTQ