Hebben mensen die een loterij hebben gewonnen nog steeds vragen voor Goeie vraag?

(Doen er uberhapt winnaars van loterijen mee aan Goeie Vraag?)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Het beste antwoord

Ik denk wanneer je dan toch de loterij gewonnen hebt heel veel tijd hebt en heel veel vragen hebt voor GV.
Geen zin meer om voor je baas te gaan werken en gewoon iemand aannemen om je huishouden te doen en dan zelf lekker de hele dag niksen en vragen stellen wat je toch moet doen met dat giga bedrag. Welke auto moet je kopen, wat voor luxe je allemaal in je nieuwe appartement moet hebben en dan vooral ook aan welk strand, welke goede doelen het hardste geld nodig hebben, waar je volgende maand weer eens naar toe op vakantie zult gaan en natuurlijk wat de belastingdienst met gaat doen met het bedrag dat je moest afstaan bij het winnen van de loterij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Als je de loterij gewonnen heb weet je gelijk alles???
Zit dat bij de prijs in???
Meer als 50 euro heb ik nooit gewonnen dus ik blijf nog wel even vragen stellen ben ik bang
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL :-)
Ik ben geen loterij winnaar maar stel dat ik een miljoen had gewonnen dan zou ik waarschijnlijk hier gaan vragen wat jullie met een miljoen zouden doen.

Vragen over gezondheid zal ook een loterij winnaar wel hebben. Ik kan geen enkele reden bedenken waarom zo iemand geen vraag meer voor deze site zou hebben, misschien juist wel meer vragen dan anders?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ondankd de €17,10 die ik vanavond heb gewonnen in de Staatsloterij heb ik nog steeds vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo zeg..17.10?
kom ik met mijn schamele...9.10
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gefeliciteerd met jullie prijs! Da's al meer dan 0 euro!!
Ja. Vooropgesteld dat deze vraag blijft staan heb ik de vraag waar ik moet zijn om mijn 'vette' prijs in Den Haag op te halen (heb nog niet eens gekeken zelfs of ik prijs had ditmaal).

Geintje natuurlijk, maar ik zou dan JUIST nog meer vragen hebben, over het bouwen van een nieuw huis op dezelfde plek als waar ik nu woon bijvoorbeeld, of dat ik mijn kennis uit de schulden zou mogen helpen (schijnt ook nog een limiet aan te zitten), en hoeveel ik aan mijn kinderen en goede doelen mocht geven...

Vragen te over dus... :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tot 1 maand geleden was er een gebruiker actief die onder andere de onderstaande vraag (zie link) stelde.

Hij had kennelijk de loterij gewonnen en had daarna nog vragen over wat we dachten dat hij met zijn miljoen kon doen en of vrouwen hem nu leuk vonden voor hem of vanwege zijn geld.

Dus het antwoord op je vraag is ja.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als antwoord op uw vraag:

Deze Goede Vraagster is deelnemer aan GV, en heeft een miljoen euro gewonnen (althans volgens haar eigen zeggen). Ze was vakkenvuller bij een supermarkt, en heeft nu maandje 'vrijaf genomen'.

http://www.goeievraag.nl/vraag/vrouw-geld.6524
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze, ik had op de een of andere manier het idee dat vakkenvuller een man is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja vakkenvuller is een man...
meestal krijg ik het bericht U behoord niet tot de gelukkigge winnaars,maar gisteren toch 9,10 euro in de staat,ach wat maakt het uit ik ben niet de enige.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ik gelijk weer een vraag: ben je een gelukkige winnaar als je Eur 9,10 wint? Ik won dit gisteren ook, maar ik voel me toch een beetje een verliezer, het lot kost tenslotte Eur 30,- dus hoezo Winnaar??