Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ben ik nu links of rechtsbenig?

Ik ga binnenkort voor de tweede keer snowboarden. De eerste keer was niet helemaal duidelijk of ik recht of linksbenig ben. Ik schrijf met links, maar ik kan ook veel met rechts, en veel kan ik met twee handen. Met tennis ben ik weer rechtshandig, maar dat kan ook aangeleerd zijn.

Met voetballen heb ik voorkeur voor met links schoppen, Als ik spring zet ik het liefst met rechts af. Rechts is mijn "sterkste" been.

Ben ik "goofy" of "regular".

De test door iemand vanachter te laten duwen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Linksvoetig) heb ik gedaan, daar kwam niet echt duidelijk resultaat uit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
3.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als er geen duidelijkheid uit de duwtest komt, en je kan zowel goofy als regular staan, dan zal het wel niet uit maken lijkt me. Misschien ben je wel ambidextrie ... Gewoon uitproberen zou ik zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Laat iemand je een duw geven van achteren.
De been waarmee je dan uitstapt.
Vertelt je of je rechts of links benig bent
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja idd je moet gewoon ontspannen zijn als je je laat duwen.
ik heb 4 jaar voetbal gedaan en je moet alle twee de voeten eens naar de goal trappen en welke voet trapt het soepelste het andere zal wat vaster trappen die soepelen dat is je goede been
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding