Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb geen club/seizoenskaart, kan ik dan alsnog naar de wedstrijd?

İk kon op internet kaarten kopen voor de wedstrijd fey-ajax. Alleen heb ik dat voor de zekerheid niet gedaan want ik heb geen seizoenskaart of clubkaart. Weten jullie hoe het allemaal werkt? En wat ik nodig heb om naar een wedstrijd te gaan? En in dit geval bijvoorbeeld fey-ajax. Maar het zou ook evengoed een keer psv-utrecht kunnen zijn. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja, bij de meeste clubs heb je inderdaad een clubcart of seizoenskaart nodig om kaartjes te kunnen kopen. Je mag hem ook van anderen lenen, daar doen ze niet moeilijk over.
Je moet een clubcart aanschaffen, bij De Graafschap weet ik dat ze gratis zijn, maar bij de rest weet ik het niet.
Per clubcart staat per wedstrijd aangegeven of je er 1 of 2 mag kopen.
Heb je nog vragen? Stel ze
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt voor je antwoord. Maar als ik die kaarten koop, kunnen ze dan bij de ingang nog om een clubkaart vragen?
Rutge
12 jaar geleden
Nee
Dat ligt eraan in wat voor categorie de wedstrijd valt. Potentieel 'gevaarlijke' wedstrijden (ik herinner me Roda JC - ADO Den Haag) worden in een categorie (weet niet meer precies hoe die heet) geplaatst die de clubs verbieden om losse kaartjes te verkopen (lees: zonder club- of seizoenskaart). Vergeet ook niet dat je voor uitwedstrijden vaak een uitkaart nodig hebt! De KNVB maakt het helaas steeds lastiger om je club aan te moedigen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding