Ik wil graag slankere bovenbenen, is het trainen op een crosstrainer dan wel verstandig?

Of krijg ik daar juist gespierde bovenbenen van? dat wil ik juist niet, ik wil dat ze slank worden.
Welk ander fitnessapparaat kan ik dan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Als je een korte training doet op zijn zwaarst en je eet meer dan je verbruikt, dan krijg je zeker dikke bennen.

Doe je eerst een warming up van 20 minuten en dan op de crosstrainer met een trainingshartfrequentie tussen 60-70% van je max, pure verbranding dus. Nee, dan niet.

Het is meer de voeding waar je op moet letten.
Bronnen: