Weet iemand hoe ik een trainer kan vinden die mij helpt met lenigheid?

Ik zit op turnen, en wil graag leniger worden. ik kan al wel de spagaat etc. maar wil gewoon meer. op turnen zelf wordt er niet veel aan gedaan en daarom wil ik het zelf doen. het is alleen lastig om er zelf maar gewoon aan te beginnen. daarom wil ik iemand die me er bij kan helpen. een train(st)er dus, die helpt, bijvoorbeeld met stretchen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Op Trainers.nu vind j een overzicht van personal trainers door heel Nederland. Trainers.nu geeft je de mogelijkheid om een personal trainer gemakkelijker te zoeken en te beoordelen.

En anders vind je bij vele fitnessclubs ook meerdere trainers.

Ps. Trainers voor lenigheid vind je bij ´Personal Training´