Er was een hele tijd terug ophef over twee dansende mannen. Weet iemand nog hoe deze heetten, en om welke dansstijl het ging?

Ik schrijf namelijk een serie portretten van dansers. Zij zouden daarin een goede plek kunnen krijgen, maar ik kan ze niet vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

bedoel je dit misschien:

Ophef over dansende mensen in Auschwitch
In verschillende landen is ophef ontstaan vanwege een populaire internetvideo waarin te zien is hoe een overlever van de Holocaust swingt op de discoklassieker "I Will Survive". Hij doet dit samen met zijn dochter en kleinkinderen, onder andere in het voormalige concentratiekamp Auschwitz. Vooral in Duitsland en Israël wordt geschokt op de video gereageerd. De joodse historicus Michael Wolfsohn noemt de video "smakeloos" en vraagt zich af wat Adolek Kohn bezielt. Anderen noemen het "begrijpelijk" en roemen juist de manier waarop de joodse oud-kampbewoner op het verleden terugkijkt

gaat niet echt over twee mannen maar wel veel ophef
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Grandpas shuffle?? Kijk maar op YouTube.