Hoe rijd je op een waveboard?

Ik heb al 2 dagen mijn waveboard sculls and scrolls van Streetsurfing.De torsiebar piept maar die zalf ik wel in met kruipolie.Maar het probleem is: Ik ben er nog voor geen meter mee weg!Het evenwicht kan ik wel houden maar het rijden zelf niet,ik swing niet met beide voeten,ik doe het als beginner alleen met mn achterste voet zo heen en weer bewegen.En toch lukt het niet!Heeft iemand tips om het te doen en hoe ik juist moet swingen(swingen,de beweging maken met je wave)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

je zet je linker voet voor op het waveboard en met links ga je zetjes geven als je een beetje op tempo bent zet je , je linker voet op het achterste stuk van de waveboard en dan ga je met je lijf stukje naar voren en stukje naar achter en je voet snel heen en weer (voor , achter , voor achter )