Weet iemand een goede rugprotector voor snowboarden

Ik had vorig jaar een rugprotector die je voor en achter beschermde maar ik ben een meisje en door dat ik erg getailleerd ben schiet die protectie elke keer naar boven!
Weet iemand een goede protectie waar dat niet bij gebeurd of iets waardoor het niet de heletijd naar boven schiet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Leuk dat je snowboard! Volgens mij had ik in de winkel van snowworld zoetermeer een rugprotector gezien maar ik weet niet waar je ze online kan bestellen. Je kan eventueel een mailtje sturen naar snowworld of ze nog rugprotectors hebben, emsil van landgraaf is landgraaf@snowworld.com en die van zoetermeer zoetermeer@snowworld.com. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou niet zonder snowboarden kunnen;) maar hartstikke bedankt voor je antwoord!