Wat is de moeilijkste sport die er is?

Als je kijkt naar conditie, samenwerking, reflexen etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
8.4K

Het beste antwoord

De moeilijkste, zwaarste sport om te doen lijkt me triatlon en dan wel de Iron Man die elk jaar in oktober op Hawaii gehouden wordt. Er is nog nooit iemand onder de 8 uur gefinished, kortom: er zijn weinig andere sporten waar de sporter zo lang achter elkaar zelf in touw is.

De moeilijkste sport om te begrijpen is ongetwijfeld cricket.
Een mailvriend in Australie is ooit begonnen me de spelregels uit te leggen, niet alleen van het spel, maar ook van alle gebaren en maniertjes die erbij horen (uitgeprint drie A4'tjes), maar het bleek onbegonnen werk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Er is niet 1 sport die makkelijk is. Je moet vaak veel trainen voor welke sport ook. Het gaat er om dat je iets doet wat je leuk vind en plezier in hebt dan maakt het niet uit wat je doet.
paardendresseren lijkt me erg moeilijk trouwens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onderwaterhockey lijkt me een sport waarbij je moet weten waar je mee bezig ben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schoonzwemmen daar heb je conditie samenwerking en reflexen voor nodig .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De zwaarste (waarschijnlijk ook de meest technische), de samenwerking, reflexen niet echt, is roeien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder enige twijfel is dat de onderstaande variant van cricket. Ga er maar eens aanstaan!
13 jaar geleden
Honk- en Softbal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Karate is ook best intensief qua conditie, samenwerking in het samen sparren met elkaar, je moet dan goede reflexen hebben.De moeilijke woorden in het Japans die je moet leren in de kata's die gelopen moeten worden in groepsverband en/of alleen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de moeilijkste sport is cricket
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wielrennen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat verschild voor iedereen, het ligt eraan waar je goed of slecht in bent.
het kan dus ook liggen aan ..
.. Je postuur, als je hele lange benen hebt ben je misschien dus ook beter in bijvoorbeeld hoogspringen als iemand met hele korte benen.
.. Je gezondheid, als je een of andere longaandoening hebt dan heb je kans dat minder goed bent in hardlopen omdat je dat minder lang volhoudt.
.. Je geslacht, het is bewezen dat mannen GEMIDDELD sterker zijn als vrouwen.

hopelijk heb je hier wat aan!!

Toegevoegd na 3 minuten:
.. Je handigheid, als je heel veel trilt dan is bijvoorbeeld darten niet iets waar jij heel goed in bent.
.. hoeveel je er voor oefent, als je veel oefent kan je er meestal wel goed in zijn, maar dan kan het in het begin ook wel heel lastig/ moeilijk zijn.