Een onderdeel van onze Entrada DR700 Kinderdrumstel (pas via Marktplaats gekocht) konden we niet monteren?

Het gaat om de Hi- Hat. Pedaal piept (maar dat heeft er volgens mij niks mee te maken) en als we die indrukken beweegt de "stok" wel, maar bekken blijven op z'n plaats Wat nu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

bij de hi-hat leg je het onderste bekken onderste boven los neer. Het bovenste bekken wordt vast gemaakt met een clutch. hier schroef je je gekken in vast en schuif je vervolgens over de stang welke verbonden zit aan het voetpedaal. Schroef deze vast met het pedaal een beetje ingedrukt.