Als ik naar iemand kijkt en diegene vertelt over zijn of haar hobby, krijg in eens ontiegelijke zin om die hobby ook te beoefenen. Hoe kan dat?

En als die hobby niet bij pij past, dan stop ik er weer mee.

Maar hoe kan dat, dat ik ineens zo geinspireerd (zo'n behoefte heb) om dezelfde hobby te gaan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Amadea
12 jaar geleden
De vraagsteller is ongetwijfeld een puber. Die weet nog niet precies wat wel en niet bij haar/hem past en is nog zoekende.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha, wat knap dat je dat geraden hebt!

Het beste antwoord

Ik ken het want ik heb hetzelfde.....

Je moet eerst bij je eigen rade gaan wat je precies wilt en als je dit nog niet weet heb je bijna alleen maar profeit van deze eigenschap. Hierdoor vind je uiteindelijk je eigen hobby en heb je daarna meer vrede met de inspiratie die je van andere krijg en kan je die ook een beetje blokeren.

Ik weet niet in wat voor mate je hier last van heb maar bij mij gaat het goed zolang ik me ertoe verplicht niet te veel over de hobby natedenken en te dromen.

Ik hoop dat je dit alleen bij hobby's heb en niet net als mij bij banen en andere dingen!!!

Veel geluk gewenst
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat lijkt me een vorm van kopieergedrag en mogelijk heb je gewoon nog geen hobby gevonden waar je echt je ei in kwijt kunt.

Dan denk je bij alles wat je hoort of ziet: JA dat zou het kunnen zijn en dan blijkt dat later toch niet zo te zijn

Hoe meer eigen hobby's je hebt die je echt leuk vindt hoe minder je hier last van hebt

en aan de andere kant, zo probeer je nogeens iets toch?
12 jaar geleden
Ik heb dat ook als mensen ergens echt een passie voor hebben!!! Dan Zie je ook aan de persoon dat ze dat hebben en dan is het allemaal bij elkaar heel aantrekkelijk