Waar en hoe kan ik rechtstreeks Feyenoord - Twente kijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Verschillende mogelijkheden.
De eerste en leukste (en duurste) is uiteraard gewoon in het stadion.

Daarnaast wordt de wedstrijd uitgezonden op eredivisielive.
Mocht je daar geen abonnement op hebben, dan kun je bij veel kabelaanbieders een eenmalige code voor een wedstrijd kopen, mits je een digitale ontvanger hebt.
Deze kost een kleine 6 Euro.
Je moet je digitale ontvanger dan in ieder geval een uur voor de wedstrijd aanzetten en meestal heb je dan beeld vanaf ongeveer een half uur voor de wedstrijd.

Ideale manier om wedstrijden te bekijken, goede kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel en een link naar die losse koopwedstrijden staat dan weer in t 1e antwoord dus mijn vraag is beantwoord!

Andere antwoorden (1)

Een goed Nederlands overzicht (Feyenoord en Twente) staat er ook bij) van gratis en betaalde voetbal live streams kun je in bijgaande link vinden: