Een skicentrum in omgeving IJmuiden?

Ik ben iemand die van Wintersport houd en wou mijn verjaardag graag vieren in een ski-snowboard centrum vieren maar de enige die ik vind zij lopende banden waar je op staat, voor beginners is dat natuurlijk handig maar mijn vrienden zijn al gevorderd net zoals ik en ik wil het liefst van een heuvel waar jij naar beneden gaat en niet waar je op 1 plek blijft hangen, kan iemand mij helpen met zoeken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

Niet in de omgeving van IJmuiden, maar IN IJmuiden ; Lange Nieuwstraat om precies te zijn :
http://www.telefoonboek.nl/zoeken/skicentrum/ijmuiden/

Daarnaast zitten er nog in Heemskerk, Velzen Zuid en Hillegom ; allemaal vlak om de hoek.
http://www.detelefoongids.nl/bg/ijmuiden/ski05-skibanen+en+-scholen/1/

Toegevoegd na 42 seconden:
Mochten deze niet het soort baan hebben dat je zoekt, dan zullen ze je zéker verder kunnen helpen over waar in de omgeving je wel terecht kunt. Een beller is sneller....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste heb ik al bekeken maar ik zal de andere nu ook bekijken, bedankt
Snowplanet bij spaarwoude
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dacht je van "Snowworld" in Zoetermeer? Dit is erg uitgebreid en daar kan je met je vrienden een heleboel leuke dingen in de sneeuw doen, die echt niet voor beginners zijn. Veel plezier alvast met je verjaardag en met je vrienden. :-)