Welke maat en gewicht (en materiaal) bokszak kan ik het beste aanschaffen ?

Ben zelf 1m77. Wil het gaan gebruiken puur om frustraties kwijt te raken dmv boksen. (geen kicks). Zat zelf te denken aan 100cm en dan rond de 30 kilo, maar twijfel of dit te licht of te kort is. Het is niet de bedoeling dat het ding met een noodvaart richting plafond gaat, maar wil ook niet al te zwaar....

Hoop dat iemand een tip heeft!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je goed slaat, zoals de techniek vereist, dan zou de zak minimaal moeten bewegen. Slaan en gelijk terug, dus niet duwen;)

Antwoorden (1)

Zelf sla en kick ik wekelijks tegen een BKICK aan. En je moet wel een hele sterke jongen/dame zijn om m om te krijgen. Groot voordeel is dat je m kunt verplaatsen en geen enorme gaten in je plafond hoeft te boren.
Plaatje bij antwoord
paulus811